Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Η πρώτη αγάπη

...και τελικά και παντοτινή.

Πετάχτηκε πάλι ο Βιβλιοθηκάριος, και θέλει αφιερώματα.

Του ήρθε ιδέα να γράψουμε για "Την πρώτη αγάπη".

Αν διαβάσεις βέβαια το δικό του ποστ, θα καταλάβεις γιατί.

Από το γιόκα του εμπνεύστηκε.

Περιέργως 
(για το θέμα) 
(αλλά και για το ότι εκτός από αυτό με το "Φόβο" δεν ανταποκρίθηκα σε κανένα άλλο του κάλεσμα για αφιέρωμα)
με κάλεσε ξανά και εμένα.

Μα τι να γράψω;

Ποια "πρώτη αγάπη";

Άρχισα να πηγαίνω πίσω.

Λύκειο, Γυμνάσιο, Δημοτικό, Νηπιαγωγείο.
Που; Πότε; Ποια;

Αχμχμχμχμχμχμμχμχμχμ


Και συνειδητοποίησα κάτι.

Από μικρό παιδάκι, είχα την τύχη βέβαια να έχω και το κατάλληλο περιβάλλον, τον κατάλληλο πατέρα, 

να έχω μια αγάπη που κρατάει ακόμα.


Μια αγάπη που θέλω να την μοιράζομαι, να την έχουν όλοι την ίδια.

Γιατί αν δεν την έχουν όλοι, δεν μπορώ να την έχω ούτε και εγώ.

Και που από τότε, μικρό παιδάκι, με στεναχωρούσε όταν έβλεπα να μην υπάρχει γύρω μου.


Και είχα μάθει για ανθρώπους που είχαν παλέψει για αυτήν, για τους ίδιους αλλά και για όλους τους άλλους γύρω τους. 

Και κάποιοι σκοτώθηκαν στην αναζήτηση της και φάνταζαν πιο τεράστιοι στα μάτια μου και από τους μυθικούς ήρωες και θεούς του Ολύμπου και τους Σούπερμαν και Σπάιντερμαν.









(προσπαθώντας να θυμηθώ πάντως, η πρώτη μου αγάπη ήταν μάλλον στο νηπιαγωγείο, ένα κοριτσάκι με κοτσίδα, την έλεγαν (λένε) Σταθούλα και προσπαθούσα διαρκώς να είμαι κοντά της, να μην αφήνω άλλα παιδάκια να την πειράζουν και που και που της χάριζα λουλούδια)


(γραμμένο στα πλαίσια του μπλογκοαφιερώματος για την πρώτη αγάπη)

Συνιστολόγοι:

Ο ήχος του ανέμου: ο πρώτος έρωτας
A mother's diary: Οι πρώτες αγάπες
Η ποδηλάτισσα: Πρώτη αγάπη
Kidscloud: Η πρώτη αγάπη αλλά και η πρώτη απογοήτευση
Το καραντί: Αγάπη
Rubies  and Clouds (RubinakiM): Έρωτες
Rubies  and Clouds (Nefosis): Σ' αγαπώ μα δεν το κχέρεις
Κυνοκέφαλοι: Ο Ταρζάν κι η αβωνιάρα
Ερυθρό καγκουρώ: Ραβασάκι και σκαμπίλι
Αναγεννημένη: πρώτο σκίρτημα
Kos Panti: Δυο αγάπες κι ένα ταξίδι στο μέλλον
Τσαλαπετεινός: Αχ Ελισσάκι
 EvZin: Η Τριανταφυλλένη
Kizilkum: Αν ήσουν
Polyanna' s days:  Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο
Χαμένα επεισόδια: And burn your bridges down
Μια καπότα γράφει: η πρώτη αγάπη
Μπανάνα: Η λάθος μπλούζα
Old Boy: Το μαντηλάκι
Βιβλιοθηκάριος: Η κυρία Τζίνα

9 σχόλια:

Evi Voulgaraki είπε...

Αυτή η αγάπη, πάντα ποθητή και πάντοτε φευγάτη. Και τότε πιο ποθητή ακόμα.

Τσαλαπετεινός είπε...

Κατάφερες να γράψεις το πιο επίκαιρο ποστ του αφιερώματος.

;-)

γρηγόρης στ. είπε...

ωρέ, μπράβο!

ασωτος γιος είπε...

όλες οι πρωτες αγαπες και φορες πανε στο παραδεισο

KidsCloud.gr είπε...

"Γιατί αν δεν την έχουν όλοι, δεν μπορώ να την έχω ούτε και εγώ."

Kι έχεις δίκιο, γιατί όταν μοιράζεται, γίνεται μεγαλύτερη και πιο δυνατή. :)

Αntidrasex είπε...

Σας ευχαριστώ ρε σεις.
Ούτε και θυμάμαι από πότε έχω να πάρω τόσα σχόλια σε ποστ!
(σιγά τα πολλά που έγραφα βέβαια).
<3

Polyanna είπε...

Τι όμορφο και πόσο μα πόσο επίκαιρο :-)

Nefosis είπε...

M' αρέσουν πάρα πολύ τα λουλούδια που προσφέρουν τα παιδιά. Δίνουν το άνθος, χωρίς κοτσάνι. Μόνο την ουσία. :)

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Αυτό με τα λουλουδάκια στη Σταθούλα.... αυτό... (τόσα πράγματα πρόλογος για να πεις αυτό...)